2011年5月31日星期二

Today:31.05.11

今天假期的第五天
除了上网`还是上网
我曾经逼自己去读历史的咯....


这个假期,我面对的辐射不知道有没有得跟日本比呢?><"


微博,你真让我获益不浅啊!
我爱你死了!!:D
You know what I found in 微博?
see this ..
OMG~It this true??!!



2am..你为什么唱歌总是那么深情动人...
还我久违的眼泪出来献丑了!!
T_______________________T
2AM's new album_Saint o'clock <3


当你们看到这里,
你们真的要相信我,
我已经很努力地在打出一篇很好的Post了=.="


怎么办怎么办
个人取向要在八度空间播出了!!
好兴奋好兴奋
其实每部韩剧要播的时候,我都很兴奋xP
MinHo always look so cute :D


I want to tell you ,I...like you..how about you ?
I hate this two week's holidays
Cause..There's emptiness when you're not around 
I hope to reopen school..
I wish I was brave to tell you this...
Sometimes I wish I could just take my heart and turn it off, so I wouldn't have to feel the pain anymore.

31.05.11
晚上21.52 

没有评论:

发表评论